Seçmenin ALGI ya karnı tok
Yerel yönetim başkan adayları özellikle sosyal medya paylaşımlarında ki görüntü ve görsel tasarımlarda vatandaşı, seçmeni yanıltıcı ve algı yaratacak paylaşımları kabul görmüyor. Kimin ne yapıp yapamayacağı ve ne yaptı ve ne yapabileceği konusu gün gibi ortada. Antalya da sloganlar havada uçuşurken samimi olmayan söz ve edebi terimlerde çok da memnuniyet yaratan konular değil artık.
Seçmen profilinde bir başkan adayı nasıl olmalı beklentisini karşılamak çok da zor değil aslında.
–Bakarız değil, yaparız diyen bir başkan
-Bahane değil çözüm odaklı
-Koltuğuna bağlı değil halkına bağlı olan bir başkan
–Kendini değil kentini düşünen bir başkan
-Laf değil proje üreten bir başkan
-Adamını değil insanını düşünen bir başkan
-Hayatını değil hayatı kolaylaştıran bir başkan
-Hesap yapmayan, hesep veren bir başkan
-Kin tutmayan sözünü tutan bir başkan
-Gerekenleri değil fazlasını yapan bir belediye başkan
–Yalan konuşmayan seçmenine doğruları anlatan bir belediye başkan profilini istiyor artık seçmen.
Eğer ki Adam olmada ki duruş giysi üzerinizde varsa korkacak bir şey yok. Eğer ki vatandaşı algı ve çeşitli süslü sloganlar ile kendinize çekeceğinizi düşünüyorsanız işte orada yanılmalar başlar.
Seçmen maket üzerinden ev satışı yapan firmaların yaptığı gibi aslıyla uzaktan yakından alakası olmayan yapıların satışında neyle karşılaşıldığını gayet iyi biliyor. Yani buna benzer ALGI yaratılarak seçim çalışması yürütülmesine seçmenin karnı tok. Seçmenin aç olduğu konu ve beklentisi şehrin kalkınması ve modernleşmesi kalkınmasında taşın altına elini koyacak Adam başkanlar,ve dürüst yöneticilerin hayalidir.