Trouw Nutrition Türkiye’nin küresel pazardaki stratejik gücü

Trouw Nutrition Türkiye’nin küresel pazardaki stratejik gücü
Yayınlama: 19.08.2024
A+
A-
Hayvan beslemede dünya lideri Trouw Nutrition, ülkemizdeki varlığını güçlendirerek Türkiye’nin küresel pazardaki stratejik önemini artıracak

Trouw Nutrition müşterileriyle birlikte Türkiye pazarının stratejik önemini artırmayı hedefliyor

‘Geleceği Besleme’ misyonuyla dünya çapında 105 ülkede sağlıklı çiftlik hayvanları yetiştirilmesine yönelik çalışmalarını sürdüren Trouw Nutrition’ın yeni atanan Avrupa ve Orta Asya İş Birimi Genel Müdürü Pieter Bastiaanssen, Konya fabrikasına yaptığı son ziyarette şirketin Türkiye’ye olan güveninin altını çizerek yeni proje planlarının sinyallerini verdi.

Trouw Nutrition’da 14 yıllık deneyime sahip olan Pieter Bastiaanssen, yeni görevinde başarılı girişimlere imza atmaya hazırlanıyor. Trouw Nutrition Türkiye’nin Konya’daki yeni fabrikasına yaptıkları ziyaretin, mevcut durumları değerlendirmelerine ve yatırım fırsatlarını keşfetmelerine olanak sağladığını belirten Bastiaanssen; “Trouw Nutrition olarak, Nutreco’nun desteğiyle sunduğumuz çözüm ve hizmetler ışığında, özel bir ekibimizin ve kilit müşterilerimizin bulunduğu Türkiye’deki yatırım projelerini hızlandırmaya kararlıyız” dedi.

Trouw Nutrition’dan Türkiye’ye yeni yatırım sinyali

Bastiaanssen liderliğindeki ekibe duyduğu güveni dile getiren Trouw Nutrition Türkiye Ülke Müdürü Gonca Altıntaş, “14 yıldır şirketimizde farklı pozisyonlarda başarıyla görev alan Pieter Bastiaanssen, optimize edilmiş süreç uygulamaları ve insan gelişimi odaklı yaklaşımla şekillendirilen, sınıfının en iyi güvenlik, kalite ve maliyet modeliyle müşteri hizmetlerini çok başarılı bir noktaya taşıdı. Özellikle Türkiye’nin de içinde bulunduğu Avrupa ve Orta Asya bölgelerine hâkim olan Bastiaanssen, Orta Doğu ve Afrika bölgesinden sorumlu olmasının ardından yeni görevine başlayalı henüz birkaç ay olmasına rağmen, fırsatları hızlı bir şekilde belirleme ve sürdürülebilir gelişim sağlayacak stratejik kararlar alma konusunda şirketimize önemli katkılarda bulundu” diye konuştu.

Pieter Bastiaanssen ise ziyaretinin ardından yaptığı açıklamada, Türkiye pazarının küresel stratejilerinde önemli bir yere sahip olduğunun altını çizerek; “Şirketin Konya’daki yeni fabrikasını ziyaret ederek mevcut koşulları detaylı bir şekilde değerlendirdik. Yaptığımız değerlendirmeler sonucunda Türkiye’de yapılacak yatırımları desteklediğimi ifade ettim. Bu doğrultuda fizibilite çalışmalarımızı sürdürürken, projelerimizle Türkiye’nin küresel pazardaki stratejik önemini daha da pekiştireceğiz” dedi.

Nutreco Hakkında

100 yılı aşkın tecrübesiyle Nutreco, Trouw Nutrition markası ve su ürünleri yemlerinde Skretting ile hayvan beslenmesinde küresel bir liderdir. Nutreco’nun dünya çapında 30’dan fazla ülkede yaklaşık 100 üretim tesisi ve sekiz araştırma merkezi bulunmaktadır. 10.000 yetenekli çalışanı “Geleceği Beslemek” misyonu doğrultusunda çalışmakta ve yaptıkları her işte sürdürülebilirliğin birincil odak noktası olmasını sağlamaktadır. Çözümlerini beslenmenin ötesine taşıyan Nutreco, müşterilerinin artan nüfus için sürdürülebilir bir şekilde daha fazla gıda üretmesine yardımcı olmak için sınıfının en iyisi tavsiye ve teknolojileri sunmaktadır. NuFrontiers ekibi, değer zinciri boyunca çığır açan yeni nesil inovasyonları belirlemek, geliştirmek ve bunlara yatırım yapmak için çalışmaktadır. Nutreco, çok uluslu bir aile şirketi olan SHV Holdings N.V.’nin bir iştirakidir.

www.nutreco.com/

   

Trouw Nutrition ve Trouw Nutrition Türkiye Hakkında

Müşterilerinin sağlıklı çiftlik hayvanları yetiştirmesine yardımcı olmak için 90 yıldır kendini yeniliğe adayan Trouw Nutrition, sektör ve dünyanın dört bir yanındaki insanlar için daha sürdürülebilir bir gelecek inşa etmeye büyük önem veriyor. Kaliteli et, yumurta ve süt üretimine yardımcı olmak için bilim ve teknolojiden güç alan şirket, gıda üreticilerini tavsiye ve verileri parmaklarının ucuna getiren teknolojiyle destekliyor. Trouw Nutrition, 39 ülkede 8.000’den fazla çalışanıyla müşterilerinin yemden işlenmiş gıdaya kadar gıda zincirinde karşılaştıkları zorlukları çözmelerine yardımcı olmak için çalışıyor. Trouw Nutrition’ın yem spesiyaliteleri, yem katkı maddeleri, premiksler, yemleme modelleri ve hizmetlerinden oluşan geniş portföyü, yem, çiftlik ve sağlık alanlarında sürekli artan uzmanlığı ile birlikte, markayı her müşterinin yerel durumuna göre özelleştirilmiş, entegre çözümler oluşturmak için sınırsız olanaklara sahip tek durak noktası haline getirmektedir. Trouw Nutrition, 105 ülkede çiftçileri, kendi yem işletmelerini, yem üreticilerini, entegre üreticileri ve distribütörleri ihtiyaç duydukları her yerde desteklemektedir. Doğru beslenme ve iyi çiftlik yönetiminin sektörü ve hatta gezegeni dönüştürebileceğine inanan Trouw Nutrition, yemden işlenmiş gıdaya kadar günümüz gıda zincirinin sürdürülebilir işleyişi için çalışmaktadır. Global marka gücünü yerel pazarın dinamiklerine hakim olma becerisiyle birleştiren Trouw Nutrition Türkiye, faaliyetlerini Ankara’daki genel merkezi, Konya’daki üretim tesisi ve İzmir’deki Depo-Lojistik Merkezi ile yürütüyor. Global ağı, güçlü Ar-Ge yapısı, yüksek kalitesi, geniş ve genişletilebilir ürün yelpazesi, çözüm odaklı hizmetleri, deneyimli insan kaynağı, teknolojik ve dijital altyapısı ile Trouw Nutrition Türkiye, 2007 yılından bu yana her yıl artan bir ivme ile Türkiye’de faaliyet göstermektedir.

Ajanslar tarafından geçilen tüm yerel ve ulusal haberleri, bu bölümde Netgazete.com.tr editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans kanallarından geldiği şekliyle yer almaktadır. Yerel ve ulusal  haberleri alanında yer alan haberlerin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen ajanslardır.
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.